Danska barnkläder

Älskar du precis som jag barnkläder från Danmark? I mitt fall finns det i princip inte ett enda barnklädesmärke från Danmark som jag inte gillar. Plaggen håller hög kvalitet och riktigt snygg design! Sen är kanske inte alltid priset det bästa, men det kompenserar mot att man kan sälja vidare plaggen efter ett år. Jag har flera gånger sålt vidare en tröja eller ett par byxor till uppemot 75% av nypriset. Räknar man på det sättet så är lite dyrare barnkläder faktiskt inte alls så dyra!

Några av favoriterna gällande danska barnkläder är:
- Molo, där favoriten självklart är deras underbara fleecejackor
- Hummel som är det klassiska sportiga märket med schyssta wtc-kläder för barn,
- Lego Wear, detta är kanske främst barnens favorit då de återser sina kära legofigurer på plaggen. Oavsett så håller de riktigt hög kvalitet.

Det finns självklart många fler också, för inspiration, ta en kik på denna sajt med danska barnkläder.

Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

hej jag är lite sugen på att köpa från den hemsidan danska barnkläder men har du själv gjort de? är de pålitliga? fungerar det bra? moms tull osv?

2011-08-08 @ 11:14:15
URL: http://www.barnvagnarbilliga.se
Postat av: Nicoline

Rösta på mig i delfinalen av Miss World Sweden :)Måste vara bland topp tio för att ha en säker plats. kram

2011-08-08 @ 11:49:33
URL: http://niccolicious.myshowroom.se
Postat av: Write My Paper

After study a few of the blog posts on your website now, and I truly like your way of blogging. I bookmarked it to my bookmark website list and will be checking back soon. Pls check out my web site as well and let me know what you think.

Postat av: business execution software

An interesting discussion is worth comment. I think that you should write more on this topic, it might not be a taboo subject but generally people are not enough to speak on such topics. To the next. Cheers

2012-01-04 @ 12:19:50
URL: http://versegoal.com/?p=1325
Postat av: Babyregistry

can u please upload some translator tool on your blog?

2012-02-28 @ 08:04:32
URL: http://www.friendlyshower.com/baby-registry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0